maddysblogg

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Madeleine - 28 december 2012 21:22

Ser på denna film, så jävla bra den är! :D Betyg 10/10. :)

Av Madeleine - 28 december 2012 15:57

   

Frågestund fram till nyårsafton!

Fråga vad ni vill och ni alla vinner en länk på min blogg!

Låter det som en bra idé?

Vad väntar ni på? :D

Av Madeleine - 28 december 2012 15:24

- Katten låg och spann.
- The cat low and bucket.

- Skenhelig.
- Shineholy.

- Har du varit med om det förut?
- Have you been with if that before?

- Han är bortrövad.
- He's away-assed.

- Har du bytt om?
- Have you changed about?

- Skärtorsdag.
- Cut Thors day or Pink Thors day.

- Hur mycket är jag skyldig?
- How much am I guilty?

- Det är medvind.
- It's withwind.

- Det råder motvind.
- It advises against attic.

- Höger om.
- Right if.

- Vid det här laget.
- Beside this team.

Av Madeleine - 28 december 2012 15:22

- Det är inte farten som dödar, det är smällen.
- It's not the fart that kills, it's the smell.


- Det är lätt att vara efterklok.
- It's light to be aftersensed.


- Överdriv inte.
- Don't overdrive.


- Kör inte om på ett övergångställe.
- Don't drive if on an overwalk place.


- Gör inte om det!
- Do not if it!

Av Madeleine - 28 december 2012 12:08

Hej på er!

Diskat allt nu och det tog mer än en och en halv timme! Då är det ju ganska mkt. men det gick bra iaf och jag är nöjd med resultatet. =) Efter jag diskat passade jag på att fixa köttfärslimpan. Nu är den i ugnen och jag väntar på tills man får börja med det andra till maten. Har nte bestämt mig vad jag ska ha. Pasta eller mos? Aja, det får man se, helt enkelt.

Marcus har varit så gullig och städat, tack och lov för det. =) <3


Nä, nu ska jag ut och kolla till köttfärslimpan! Men vi ses ju snart, eller hur? =)


 



Av Madeleine - 28 december 2012 09:41

Godmorgon på er!

Vaknade typ för 20 min sen. Sovit ganska bra ändå, förutom att öronpropparna gjorde så att det kliade som F*N i öronen. Måste ha öronproppar, då min kära man snarkar väldigt högt. Han snarkar extra mkt nu när han är förkyld, så bra att man har öronproppar iaf. =)


Idag blir det att STÄDA & DISKA! Vi har ju varit lite småsjuka, så vi har inte gjort så mkt sånt. Har jättedåligt samvete för det, men idag ska det iaf fixas.


Igårkväll var vi på Willys och storhandla. Så jäkla gött att man har vettig mat hemma igen. Förra veckan köpte vi bara mat för julen, så det var ju inte mkt. Köpte en sån här tvålull med igår. Dom är jättebra att diska med om man har jobbiga ugnsformar. Svårt att få bort med diskborste och svamp, men hur enkelt som helst med ullen. =)


Nä, nu ska jag ta mig en cappuccino. Ses snart! Puss på er! =)

Presentation


Välkomna till min blogg! Har haft bloggplatsen förut, tog bort den förra, men nu är man här igen. Här kommer ni se ganska mkt om vad som händer i mitt liv som fru och mamma. Hoppas att ni får det bra på min blogg, ska försöka uppdatera så mkt jag kan!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i min blogg?
 Vardagen
 Filmer
 Serier
 Humor
 Titta på bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards