maddysblogg

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Madeleine - 10 december 2012 23:11

Ligger i soffan och väntar på John Blund. Ligger och oroar mig för hur jag kommer att sova inatt. Kommer det att klia eller inte? Just nu kliar det och det känns som att det inte kommer sluta än på ett tag.. =\ Men vill oxå att Marcus ska sluta hålla på med datorn med. Kan inte sova om han ska hålla på med den hela tiden ...

Av Madeleine - 10 december 2012 22:34

 

Vilket av dessa är godast?! :D

 

Bara en rolig grej att testa! :P

Av Madeleine - 10 december 2012 22:16

 

The Eyes Is The Mirror Of Your Soul

Av Madeleine - 10 december 2012 21:49

Nu har man precis sett filmen Crank. Var länge sen man såg den, så det var kul att se den igen. Innan vi såg filmen passade jag på att köra lite Lips. Gick väl sådär, med tanke på halsen. För skojs skull ska ja spela imorgon med. :) nu blir det att checka runt lite på nätet
Hörs sen!

Av Madeleine - 10 december 2012 17:49

Hej på dig bloggen!

Vet att jag inte uppdaterat så mkt idag, men det beror ju på den jobbiga natten.

 

Såg ju Nightmare Before Christmas förut, men det gick ju inget vidare precis. Blev frånkopplad från internet flera ggr, kanske 50 ggr har internet lagt av bara idag. Så jag sket i att titta och Marcus och jag fixade ordning så att tvn står vid sovrumsdörren nu. Nu har vi en nätverkskabel till xboxet, men det kopplar ifrån ändå. Helskumt är det och Marcus testade ringa Telia. Dom skulle kolla deras servrar och funkade inte det skulle dom skicka en tekniker nu i veckan. Man blir ganska irriterad när man ser nått på Netflix (via xbox live) och sen helt plötsligt blir man bara bortkopplad. Fy fan för det, kan jag säga.

 

Men annars har jag busat med Vincent och rensat hans kläder. Rätt gött att det är gjort nu iaf. =) Fick undan rätt mkt med och då känner man sig stolt.

 

Vad har ni läsare gjort idag?

Av Madeleine - 10 december 2012 13:28

Nu tittar man på den klassiska filmen The Nightmare Before Christmas. Nostalgi så det bara vrölar om det! :D

Av Madeleine - 10 december 2012 11:59

 

Dagens Bild med en trött Madde... Men gillar morgonfrisyren, dock! :D

Av Madeleine - 10 december 2012 11:09

Nu har man haft en sån där jobbig natt igen. Där timmarna går ut på att duscha, smörja in sig och klia sönder sig. Gång på gång. Vilket jävla liv man har alltså! På facebook skrev jag 'Bra liv man har. Hosta på dagen och klåda på natten.' Det är ju det livet man har och det är så förbannat irriterande!!

Presentation


Välkomna till min blogg! Har haft bloggplatsen förut, tog bort den förra, men nu är man här igen. Här kommer ni se ganska mkt om vad som händer i mitt liv som fru och mamma. Hoppas att ni får det bra på min blogg, ska försöka uppdatera så mkt jag kan!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i min blogg?
 Vardagen
 Filmer
 Serier
 Humor
 Titta på bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards