maddysblogg

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Madeleine - 1 december 2012 23:07

 

 

Ja, nu sitter man här igen. Delvis väntar jag på Marcus, så jag kan få sova. Sen lovade ju jag att lägga upp bilder från det vi var ute i snön. Vincent hade jag jättekul och det var inga protester eller nånting sånt. Han hade kul med snön och när vi jagade honom, som han älskar att vi gör. Pga kylan blev han jätteröd i ansiktet. Men han var nöjd ändå. =)

När vi kom in passade jag på att köra lite Lips och det gick iinte som jag ville. Marcus och Andreas jäklades med mig, så jag bara satte igång att asflabba istället.

Eftersom Marcus är sjuk och han inte vill gå långa sträckor och det, så skjutsade Andreas mig till Willys. Vi hade skitkul. Om ni undrar vem han är, så är han Vincents gudfar och Marcus bästa kompis.

Men sen vi kom hem igen gick jag ner och tog tvätten, sen när man kom upp la vi Vincent och tittade på en bra film. Var en film med Sean Connery, kommer inte ihåg vad filmen hette. Men den var bra iaf.

Efter Andreas drog iväg, så jag gick in och duschade. Sen hade jag och Marcus lite "sexytime". ;) Hehe..

Men här kommer bilderna iaf, titta och njut!

 

                   

 

Nä, nu ska jag sova. Är ganska trött. Marcus får väl la väcka mig om han vill nått.

Men godnatt mer er!

Av Madeleine - 1 december 2012 15:28

Tjena på er!

Försökte blogga med mobilen förut, men det gick inget vidare. Loggades ut och fattade ingenting... :S

Men då tänkte jag iaf skriva iaf vad det blev för mat. Kanke oviktigt att veta det nu, men skitsamma, hahaha! Blev pasta med köttfärssås och jäklar vad gott det blev! ,Blev ju ganska mkt köttfärssås över, så hade tänkt att spara den tills ikväll och bre på knäckebröd. Det äf ju så underbart gott! :9


Nu under eftermiddan har vi tittat på en film, medan Vincent sover. Blev Hot Shots med Charliie Sheen. Den hade sina B-effekter, men annars var den ganska bra.

Efter filmen gick vi in och la oss för att vila. Men det gick inte så bra när den ena efter den andra ringde hela tiden. Så nu sitter man här och uppdaterar.


När Vincent vaknar ska vi ut på gården och åka pulka. Måste bara hitta alla grejer, typ snören och så till pulkan med. Tror han kommer att ha kul, förra året gapskrattade han när man drog honom i pulkan. =))

Men bilder kommer upp sen iaf, dock kommer det ju vara ganska mörkt, men har ju blixten på som tur är.

Av Madeleine - 1 december 2012 10:43

Wow, redan 1 dec, hörni! Det är sjukt vad tiden går fort egentligen.

Om 23 dagar är det julafton, veckan efter det är det nyår.

Vart har detta år tagit vägen? Den har bara flugit förbi!

 

Av Madeleine - 1 december 2012 00:12

Blir sista inlägget för ikväll nu, så godnatt med er! Sov så gott!

Bjuder på den absolut första bilden på mig och Marcus. Enjoy! :D

Presentation


Välkomna till min blogg! Har haft bloggplatsen förut, tog bort den förra, men nu är man här igen. Här kommer ni se ganska mkt om vad som händer i mitt liv som fru och mamma. Hoppas att ni får det bra på min blogg, ska försöka uppdatera så mkt jag kan!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i min blogg?
 Vardagen
 Filmer
 Serier
 Humor
 Titta på bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards