maddysblogg

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Madeleine - 6 december 2012 23:22

Godkväll på er!
Att vara hemma hos D &M var jättekul. Bjöds på skratt och trevligt sällskap. Och det är ju det som räknas! :)
Vincent var inte så leksugen, han var mest ganska trött. Så vi gick hem strax efter halv åtta och kom strax innan halv nio. Vincent fick sin välling och nu sover han. Jag och Marcus har sett The Eye med Jessica Alba. Sån jävla bra film! Nu sitter vi och tittar på Jackass 2. Går inte bra att blogga, för man kan inte låta bli att garva! Fasen vad störda dom är! XD Haha!

Av Madeleine - 6 december 2012 15:53

Sitter i soffan och tittar på Family Guy. Känner mig ganska slö, men det är ju pga sömnbristen. Blir säkert att man lägger sig tidigt ikväll. När Vincent har vaknat så ska vi bara ge honom gröt, sen ska vi dra hem till en gml klasskompis till Marcus. Marcus skulle få en telefon, så vi ska hämta den sen drar hem till D & M. Ska bli kul att träffa dom och barnen får leka och busa. Bilder kommer upp antingen ikväll eller imorgon.

Av Madeleine - 6 december 2012 12:04

Hej på er!

Nu sitter man och väntar på mat. Blir biffar med potatis och brunsås. Bara jag tänker på det blir jag vrålhungrig!


Hade ju en för jävla jobbig natt, som ni kan läsa om i det förra inlägget. Somnade strax efter 6 och vaknade vid halv tolv. Ingen idé att sova vidare. Somnar jag tidigt ikväll, så gör jag det och det är bara bra isf. Pratade med min svägerska om klådan och så på facebook och hon sa att jag skulle ringa och söka för det igen. Lätt för henne och säga när dom ger mig svaret att jag inte har nått. Tror jag har sökt för detta typ 10ggr och fått samma jävla svar hela tiden! Så man känner liksom, vfr ens försöka, när jag vet att jag kommer att få samma svar?! Man känner ingen lust eller motivation för det.. Men ska ringa när vi får pengar, så kan jag betala direkt..'

 

 

Av Madeleine - 6 december 2012 05:11

Klockan är lite efter 5. Marcus snarkar och min kropp lever på en förbannelse med klåda. Hatar bokstavligen min kropp alltså! Jag har allergi tabletter så att det räcker tills vi får pengar. Orkar fan inte ställa mig i en dusch, det är jag för trött för. Plus att Vincent var uppe och lekte för en halvtimme sen,så jag fick lägga om honom. Så vill inte dra igång nån dusch nu när han har så lätt att vakna. Så jag ligger och väntar på att man somnar. Tills denna förbannelse går över!

Presentation


Välkomna till min blogg! Har haft bloggplatsen förut, tog bort den förra, men nu är man här igen. Här kommer ni se ganska mkt om vad som händer i mitt liv som fru och mamma. Hoppas att ni får det bra på min blogg, ska försöka uppdatera så mkt jag kan!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i min blogg?
 Vardagen
 Filmer
 Serier
 Humor
 Titta på bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards