maddysblogg

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Madeleine - 3 december 2012 23:32

Godnatt allihopa, nu ska jag sova. Är ganska trött och så har jag mkt att göra imorgon med. Berättar mer om det när jag vaknar.

Nu ikväll har vi sett några avsnitt av Fringe, så spännande det är!

Hoppas att det blir några avsnitt imorgonkväll med, hihi!


Men godnatt iaf!


P.S Kommer upp bilder imorgon, så stay tuned! :D

Av Madeleine - 3 december 2012 18:12

Tänk att allt kan bara gå tvärtemot.

Ingenting som fungerar som jag vill.

En trotsig son som inte lyssnar.

Nätverk som knappt funkar, bara måste ha nätverkskabeln i för att det ska gå som jag vill.

 

Ibland vill jag bara koppla bort mig från den yttre världen.

Bara leva mig in i min egen värld.

Men det går ju såklart inte.

Detta är min verklighet och jag vet att det är bara se nöjd och glad ut.

Men som rubriken säger:

Ibland blir det bara för mkt..

Av Madeleine - 3 december 2012 15:10

                   

Hittade dessa kläder på zalando.se som jag gärna vill ha. Visst är dom snygga?!

OBS! Klicka på bilden för att förstora!

Av Madeleine - 3 december 2012 12:58

 

Snart ska man ut i denna kyla igen. Om ca 40 min drar jag iväg och hämtar lillfisen. Idag orkar jag inte städa, gört imorgon istället när Vincent ändå är hemma.

 

Jag känner mig fortfarande mätt efter maten och man känner typ som att man är i en matkoma eller nått sånt..

 

Nu ska jag ta och vila upp mig innan jag fräser iväg, så ciao så länge!

 

   

 

Min underbara familj - kan verkligen inte beskriva med ord hur mycket jag älskar er! Ni är mitt liv, mitt allt! <3

Av Madeleine - 3 december 2012 11:40

Tog en timme att steka plättarna, men nu äntligen får man äta!

Av Madeleine - 3 december 2012 09:51

Tjena på er alla därute!

Idag är det måndag och jag lämnade pluttis på dagis för nån timme sen.

Gick till Coop på hemvägen och handlade lite till maten. Hade tänkt att steka lite plättar idaag, yummi! =9

Köpte varsin dricka till mig och Marcus med och han blev ju glad, hehe. =)

Han har fortfarande feber, stackaren. Han var som varmast igårkväll. Hoppas att han är på bättringsvägen snart.

 

Vi kollade ju på Dorian Grey igårkväll. Ni som inte har inte sett den, så handlar det om en ung kille som kommer till London. Han blir avmålad av en konstnär, men snart märker han att det är något med målningen. Den börjar förändras, börjar bli ful. Dorian gömmer undan måliningen. Han vet att målningen gör honom att han fortfarande är ung. Sån himla bra film och den får 10/10 i betyg av mig. Så den rekommenderar jag starkt.

Efter filmen såg vi en serie på Netflix - Fringe. Ganska bra och spännande, måste jag säga.

 

Nu ska jag bara skriva färdigt detta inlägg, sen blir det till att ta en cappuccino, sen städa och tills sist göra maten. Ska ju hämta Vincent vid två, så vill gärna vara klar med allt.

Presentation


Välkomna till min blogg! Har haft bloggplatsen förut, tog bort den förra, men nu är man här igen. Här kommer ni se ganska mkt om vad som händer i mitt liv som fru och mamma. Hoppas att ni får det bra på min blogg, ska försöka uppdatera så mkt jag kan!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i min blogg?
 Vardagen
 Filmer
 Serier
 Humor
 Titta på bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards