maddysblogg

Alla inlägg den 15 december 2012

Av Madeleine - 15 december 2012 23:47

Godnatt mina kära läsare, nu ska jag och min man sova.

Kvällen har varit bra, med tanke på att vi såg Vampire Diaries och Ghost Adventures. =)

Inget hört nerifrån grannen på ett bra tag, vilket är otroligt skönt.

Hatar när dom inte respekterrar att det finns barn i huset och som faktiskt bor i lägenheten ovanför.

Deras kök är precis under Vincents rum och där kan dom ju kackla på mer än vanligt...


 

Detta är en av bilderna från bröllopet. Älskar denna bild så himla mycket, Påminner mycket hur dagen var, som var rent av fantastiskt bra. =) <3

 

Nä godnatt nu, alla läsare! Hörs imorgon! Puss


Av Madeleine - 15 december 2012 23:45

 

Jag i början av mars 2009 =)

Diden´t lie about the hair! ;P

Av Madeleine - 15 december 2012 23:03

Sitter och tittar på Ghost Adventures. Har sett två avsnitt och innan det såg vi nyaste avsnittet av Vampire Diariers. LOOOOVE IT!! :D

Av Madeleine - 15 december 2012 20:38

 

Gravidmagen när jag väntade Vincent. Här var det 10 veckor INNAN förlossningen! :D

Älskar denna bild, så mysigt det var med sparkarna. <3

Av Madeleine - 15 december 2012 18:39

,

Av Madeleine - 15 december 2012 16:52

Hm.. nu ska vi se här. 

Skulle ge Vincent gröt, och vad gör han?

Han bråkar som faaan med mig.

Han fick gå in på sitt rum, för jag blev förbannad.

Han blev själv förbannad och han fick lugna ner sig.

Efter han hade lugnat ner sig, skulle jag testa igen.

Då blev han tvärilsken och puttade ifrån sig tallriken - var rikigt jobbigt!

Men sen lugnade han ner sig och jag fick mata honom till slut.


Grannen nerifrån dunkar ju på musik som vanligt.

När jag var ilsken på Vincent, blev jag såklart ilsken på grannen.

Så jag tog stolen vid mitt databord och dunkande som faaan i golvet.

Tror grannen märkte det, så bara för att jävlas drog han på ännu mer.

Det vibrerade i soffan och glasskivan på bordet skallrade som fasen!

Så jävla töntigt att hålla på så.

Fan, skaffa dig ett liv istället för att jävlas med en familj, jävla as!!

Av Madeleine - 15 december 2012 15:57

       


Så fina grejer! :D

Av Madeleine - 15 december 2012 15:34

 

Presentation


Välkomna till min blogg! Har haft bloggplatsen förut, tog bort den förra, men nu är man här igen. Här kommer ni se ganska mkt om vad som händer i mitt liv som fru och mamma. Hoppas att ni får det bra på min blogg, ska försöka uppdatera så mkt jag kan!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i min blogg?
 Vardagen
 Filmer
 Serier
 Humor
 Titta på bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards