maddysblogg

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Madeleine - 16 december 2012 23:35

Ligger i sängen med datorn i knät och uppdaterar här på bloggen.

Kvällen har varit bra, då vi har sett på dom tre sista avsnitten på femte säsongen av Ghost Adventures.

Bästa var sista avsnittet. Dom var i ett gammalt fängelse och det handlade om Usa´s värsta kvinna. Hon seriemördade hur många som helst och hon sa nått om Djävulen. När dom frågade henne genom en sån EVP vad hon hade pratat om, hörde man klart och tydligt en kvinnoröst som sa "....the Devil...". Snacka om CREEPY! Men det var ett jävla, spännande avsnitt iaf. =)) Gillar spöken, hehe! :D

 

Imorgon innan jag hämtar Vincent hade jag tänkt att dra iväg till gymmet. Så jag drar väl så att jag kan hinna träna en stund och sen sticka iväg direkt till dagiset. Slipper jag dra iväg till gymmet, sen hem och sen ut igen. Så det känns enklare om jag tränar precis innan. =)

 

Nä, nu ska jag sova, eller försöka iaf. Börjar klia på kroppen nu... =/

Men godnatt iaf!

Ni märker om det kommer upp ett inlägg inatt, om att jag inte kan sova.

 

 

 

 

 

Av Madeleine - 16 december 2012 23:23

Idag, mina kära läsare, är det 2år och 5 månader sen Vincent föddes.

Han föddes fredagen den 16 juli 2010, kl 20.08

 

Och en annan sak; Idag har vi bott i samma lägenhet i 2 och ett halvt år.

Vi flyttade in den 16 juni 2010, exakt en månad innan Vincent föddes.

 

Att tiden verkligen kan så himla fort egnetligen.

Känns som typ som att det var igår jag var gravid. :S

Det är sjukt hur tiden bara rinner iväg!

Nån som håller med?

Av Madeleine - 16 december 2012 23:12

 

Lady Gaga - Den mest underbaraste och coolaste kvinna jag vet!

She Is My Queen!


Av Madeleine - 16 december 2012 18:17

Sitter nu i soffan med Vincent bredvid mig. Han blir förbannad på sina leksaker för att dom inte fungerar som han vill. Snart får man väl en leksak i huvudet eller nått, så bäst att akta sig.
Idag är Marcus tråkig, han har suttit med sin laptop hela dagen.. :/ men vill inte säga nått, då får man bara en snäsning och det vill jag inte..

Av Madeleine - 16 december 2012 15:51

 

Hej på er!

Har precis sett på två shower av Shan Atci.

Han är en invandrarsvensk ståupp-komiker och kommer ifrån Stockholm.

Hans shower är riktigt roliga och han har så himla rätt i ganska mkt.

Så vill ni skratta, titta på hans shower! =)



Av Madeleine - 16 december 2012 12:15

 


Haha, störtskön bild! XD

Av Madeleine - 16 december 2012 11:45

           

Presentation


Välkomna till min blogg! Har haft bloggplatsen förut, tog bort den förra, men nu är man här igen. Här kommer ni se ganska mkt om vad som händer i mitt liv som fru och mamma. Hoppas att ni får det bra på min blogg, ska försöka uppdatera så mkt jag kan!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i min blogg?
 Vardagen
 Filmer
 Serier
 Humor
 Titta på bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards