maddysblogg

Alla inlägg under november 2012

Av Madeleine - 30 november 2012 23:20

Sitter i soffan och lyssnar på musik.

Maken verkar må bättre nu, för han sitter och spelar.

Vi ska nog vara uppe ett litet tag till, känner mig inte ens trött.

Men skönt att bara sitta i soffan och lyssna på musik.

Just nu är det Fergie med Big Girls Don´t Cry. i hörlurarna. Bra låt och sen vill jag få högre poäng på Lips med, hehe! :P

Av Madeleine - 30 november 2012 21:34

Käkat pizza och nu sitter man och tittar på Vampire Diaries.

Efter det blir det Supernatural.


   


Såhär hittade jag min son i hans rum förut! :D

Han hade bäddat ner sig i hans balja med täcke och allt. =)

Hihi han är så söt! <3

Av Madeleine - 30 november 2012 18:16

Har ni gång fått den känslan att man är osynlig? Att man nångång inte duger till?

Folk behandlar dig som luft ibland och du vill bara skrika: "Hallå, här är jag! Någon som vet att jag finns?!" Tror nog många har haft den känslan,. Den känslan är ju inget kul direkt och man känner sig som den mest ensammaste i världen. Nån som håller med?

Av Madeleine - 30 november 2012 17:13

Laddade ner appen nu för Android. Se om det funkar som jag vill. Än så länge funkar det. Nån av er läsare som har appen och vet om den fungerar?

Av Madeleine - 30 november 2012 16:55

 


Kom på det nu att det är ju den sista november idag och det innebär att det är exakt 24 dagar kvar till jul!

Värst vad tiden på detta åt har gått fort!

Vi har inte hunnit köpa några julklappar än, inte ens lite av maten... Snacka om att det kommer att bli stressigt värre när man får pengar! Usch, vill inte ens tänka på det...


Nu är det ju snö med och det känns faktiskt ganska gött att den har kommit. Hatar snö egentligen, men det har varit FÖR mycket regn och allt det gråa. Så skönt nu när snön lyser mörkret. =)


 

Av Madeleine - 30 november 2012 13:41

Nu har man ätit och det blev pasta med bacon.

Sonen ligger nu och sover och maken ligger nerbäddad i soffan och ser nån serie.

Jag funderar på att se några avsnitt av Vänner på datorn.


Fick sån jävla matkoma nu efter maten, så man känner sig ganska slö..

Så jag tar och bäddar ner mig, jag med!

Av Madeleine - 30 november 2012 12:16

Fredag idag och vet inte vad dagen har att erbjuda.

Min man är sjuk, så jag kan inte dra iväg och träna.


Gnaska trött med pga taskig natt.


Nu ska jag se om det finns nått snabbt och gott man kan äta.


Av Madeleine - 30 november 2012 12:00

Hur gammal är du?
Jag är 25 år =)

Vad tycker du att en riktigt bra blogg ska innehålla?
Jag tycker att en rikigt bra blogg kan innehålla vad som helst. Fast det får inte vara för personligt.

Och vad har du för intressen?
Mina intressen är att umgås med vänner och familj. Se olika tvserier. Fixa med plastblommor (dekorera om nytt).

Tycker du om Justin Bieber och vilken låt är bäst med honom isf?
Jag gillar vissa låtar med honom och jag måste nog säga att Boyfriend är den bästa låten. =)

 

 

Tack för frågorna och jag hoppas att det blir fler frågor nästa gång! =)

 

 

Presentation


Välkomna till min blogg! Har haft bloggplatsen förut, tog bort den förra, men nu är man här igen. Här kommer ni se ganska mkt om vad som händer i mitt liv som fru och mamma. Hoppas att ni får det bra på min blogg, ska försöka uppdatera så mkt jag kan!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i min blogg?
 Vardagen
 Filmer
 Serier
 Humor
 Titta på bilder

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards