maddysblogg

Alla inlägg under december 2012

Av Madeleine - 31 december 2012 18:31

 


 


Mamma Älskar Dig, Hjärtat! <3 

Av Madeleine - 31 december 2012 17:23

           

Av Madeleine - 31 december 2012 13:25

 

Gud, vad söt han är på denna bild! Älskar bilden och såklart älskar jag ju Vincent! Mammas kille. <3


Av Madeleine - 31 december 2012 13:22

                                                                                         

Av Madeleine - 31 december 2012 11:50

                   

Av Madeleine - 31 december 2012 11:17

Vad ska du göra på nyår? : Idag ska jag och familjen ta det lugnt. Det ska ändå regna idag, så skönare att vara inne.

varför valde du och börja blogga? : Varför jag valde att blogga var för att jag ville skriva av mig från mitt liv. När man skrivit av sig, kan det kännas bättre.

varför valde du att ge alla som frågar något en länkning? : Tänkte att det skulle vara en kul grej. =)

vad gillar du för filmer? : Jag gillar allt möjligt, speciellt skräckfilmer. Tror inte jag har någon speciell favoritfilm.

vad gillar du för musik? : Det mesta faktiskt. Men inte sån här klassisk musik.

Vad gjorde du helst när du var liten? : Jag var mest ute och lekte med kompisar. Red mkt gjorde jag med. =)

Vad gör du helst nu? : Nu är jag mest hemma och umgås med familjen. Annars är det bloggen.

Din dröm? : Min dröm är att jobba med barn. Älskar barn och jag har varit på praktik på en hel del förskolor.

Favoritdjur? : Katt.

Har du nått djur? Ja, jag har tre katter. =)

Är du allergisk mot nått? : Ja, det är nått jag är allergisk mot, men vet inte vad. Det hoppas jag får reda på under nästa undersökning.

Vilka bloggar läser du? : http://bitchbloggens.bloggplatsen.se. http://awi.bloggplatsen.se.

favoritmat? : Pannkakor =)

favoritfärg? : Rosa, såklart. ;)

Vad gör du helst på fritiden? : På fritiden brukar jag antingen träna, umgås med familj eller vänner. Annars bloggen. =)

Hur gammal är du? : Jag är 25 år. Fyller år den 1 april. =)

chips/godis? : Godis.

Cola/fanta? : Cola.

favoritblogg?: http://bitchbloggens.bloggplatsen.se . Diggar henne jättemkt! =)

Kan du flyga? Nej, men ibland önskar jag att jag kunde det. =)

Gillar du marshmallows? : Ja, jag älskar marsmallows. Speciellt grillade. =9

Hur många barn har du? : Ett barn har jag. En son som heter Vincent.

hur länge har du blogga? : Jag har bloggat sen febrauri 2011. Har varit medlem på olika bloggsidor.

hur får man fler läsare? : För att få fler läsare, ska man vara aktiv på bloggen. Kommentera mkt på andra bloggar, ha tävlingar, osv.

Hur ska en bra blogg se ut? : Det beror på vad bloggen handlar om. har man exempelvis en spelblogg, så ska den handla om spel.

Hur ska en bra pojkvän vara englit dig? : En bra pojkvän ska lyssna, vara omtänksam. Han ska inte vara självisk och han ska säga dom rätta orden.

bästa appen du vet? : Oj, den var svår. Finns ju så många, haha! Men då måste jag välja Bankdroid isf. Jag tycker att den appen är perfekt. Där ser man hur mkt pengar man har, utan att logga in på internetbanken eller gå till en automat. Mycket smidigt!

Av Madeleine - 31 december 2012 11:15

Gott nytt år på er alla!

Hoppas att ni får ett bra 2013! :D

 

 

Av Madeleine - 30 december 2012 19:37

Kladdkaka, cola och skräckfilm! Låter som en förbaskat bra myskväll! :D

Presentation


Välkomna till min blogg! Har haft bloggplatsen förut, tog bort den förra, men nu är man här igen. Här kommer ni se ganska mkt om vad som händer i mitt liv som fru och mamma. Hoppas att ni får det bra på min blogg, ska försöka uppdatera så mkt jag kan!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i min blogg?
 Vardagen
 Filmer
 Serier
 Humor
 Titta på bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards