maddysblogg

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Madeleine - 20 december 2012 22:21

Godnatt alla läsare!
Nu ska jag slänga mig i sängen och hoppas på att man kan sova. Är så himla trött. Har ju inte sovit ordentligt på flera nätter.. :(
Men godnatt iaf! Puss!

Av Madeleine - 20 december 2012 15:25

Hörni, glöm INTE bort frågestunden! Ville bara påminna er! =D

Av Madeleine - 20 december 2012 12:17

Hej bloggen!

Natten till idag har varit förjävlig.

Hosta hela tiden och ont i bröstkorgen och träningsvärk i magmusklerna. 

Blev för mkt vid 2-tiden, då jag började storgråta.

Marcus var gullig nog att fixa en kopp med varm citronte.

Min ängel <3.


Var tvungen att dra ut imorse, då jag och Marcus var tvungna att dra på möte.

Efter mötet passade vi på att dra in på ö&b.

Skulle träffa Alex där. Hon skulle ha tillbaka en hundring som vi lånat av henne.

Vi gick sen till apoteket för att se om mitt recept hade kommit in, vilket det hade.

Blev Mollipect och jag hoppas att det vill fungera som jag vill.

Så jävla surt att bli sjuk såhär innan jul.

Jag som vill köpa julklappar och julmat.

Men naturligtvis ska man ju bli sjuk... =(

Nu känns allt så himla stressande, vi har inte köpt NÅNTING!

Presentation


Välkomna till min blogg! Har haft bloggplatsen förut, tog bort den förra, men nu är man här igen. Här kommer ni se ganska mkt om vad som händer i mitt liv som fru och mamma. Hoppas att ni får det bra på min blogg, ska försöka uppdatera så mkt jag kan!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i min blogg?
 Vardagen
 Filmer
 Serier
 Humor
 Titta på bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards