maddysblogg

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Madeleine - 18 december 2012 13:13

Nu har jag tröttnat på facebook och rent av raderade mitt konto.

Är så förbannat trött på att bli IGNONERAD.

Skrev för flera timmar sen att jag hade sovit dåligt och allt det där och ingen bryr sig.

MEN skulle det vara någon ANNAN som hade skrivit så, så hade ALLA brytt sig om henne/honom!

Igår skrev jag att jag hade feberfrossa, var det nån som brydde sig? NEJ!

85% av allt jag lagt upp fb, har jaag bara blivit ignonerad. Så ni förstår nog vfr jag tröttnat..

Nu ska jag sova och bara glömma bort allt jävla folk!

Av Madeleine - 18 december 2012 12:11

Hej på er!
Anledningen vfr jag inte bloggat så mkt är för att jag är sjuk. Igår kväll fick jag feber. Så hela natten har jag legat med svettningar, feberfrossa och hosta. Vi får se om detta inlägg blir den första och sista för idag. Eller om jag uppdaterar senare.

Presentation


Välkomna till min blogg! Har haft bloggplatsen förut, tog bort den förra, men nu är man här igen. Här kommer ni se ganska mkt om vad som händer i mitt liv som fru och mamma. Hoppas att ni får det bra på min blogg, ska försöka uppdatera så mkt jag kan!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i min blogg?
 Vardagen
 Filmer
 Serier
 Humor
 Titta på bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards