maddysblogg

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Madeleine - 5 december 2012 23:19

Godkväll på er alla läsare!

Nu ikväll har jag sett film med min älskade man. Blev Disneys Modig - så jävla BRA! Helvete vad vi garva, så sjukt rolig var den! :D Rekommenderas STARKT! 100/100 får den av mig iaf! Så har ni sett den, SE!! Jag lovar att ni kommer att VRÅLGARVA!! :D 

 

Efter filmen gick jag in och duscha, så underbart skönt! Nu sitter man här och uppdaterar.

 

BTW, försökte blogga med mobilen förut och det fungerade inte! Kunde skriva själva inlägget, men när jag skulle publicera, så loggades jag ut och loggades in och allt bara försvann! :S Vad fasen beror det på?! Jag hade ju skrivit ganska mkt och då kände jag typ bara: "Jahopp, orka göra detta! Uppdaterar på datorn sen, om jag orkar." Så, here I am!

 

Ska bli klar och så här nu, sen vill jag sova. Marcus sitter och spelar och är allmänt tråkig.. Men vi hörs imorgon iaf! Godnatt!

Av Madeleine - 5 december 2012 18:17

Hallojsan!

Nu har man precis fikat med familjen. Vincent fick saft till kladdkakan, jag drack kaffe och Marcus drack ingenting.

Var verkligen supergott och jag blev nöjd med att jag lyckades ännu en gång, haha!


 

Av Madeleine - 5 december 2012 16:09

Tjena på er!

Nu är man iaf på bättringsvägen och det känns ganska skönt. Snorig som fan dock, men ingen feber längre iaf.

 

Mot kvällen ska jag baka kladdkaka, faktiskt då fort Vincent har vaknat. Sen blir det kladdkaka med kaffe.

Fina grejer det där, haha!

 

 

Bjuder på denna gosbild idag! Här var han en och en halv månad. =) Lilla pluttis! <3 <3     

Av Madeleine - 5 december 2012 13:53

Ni ser hur skit jag mår .. hatar detta.. :(

Av Madeleine - 5 december 2012 11:40

Halvsitter i soffan med varm citronte. Näsan rinner och jag är rikigt slö. Hatar att vara sjuk och man känner att man inte orkar nått. Nu ska jag ta och dricka upp mitt te och sen vila. Ha en bra dag alla!

Presentation


Välkomna till min blogg! Har haft bloggplatsen förut, tog bort den förra, men nu är man här igen. Här kommer ni se ganska mkt om vad som händer i mitt liv som fru och mamma. Hoppas att ni får det bra på min blogg, ska försöka uppdatera så mkt jag kan!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i min blogg?
 Vardagen
 Filmer
 Serier
 Humor
 Titta på bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards