maddysblogg

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Madeleine - 17 december 2012 18:08

Myser med Vincent! <3

Av Madeleine - 17 december 2012 16:50

Ska berätta hur dagen har varit.

Tog cykeln och skulle hämta Vincent vid två.

Det hade gått jättebra på dagis ooch han hade inte sovit.

På vägen hem bråkade han med mig och det var ju för att han var trött med.

Hostan har blivit mkt värre och jag hostade som fan när vi var på väg hem.

När vi kom hem fick jag hostattacker och då fick Marcus klä av Vincent.

Marcus hade gjort iordning mat och det gick inget vidare att äta.

Hostade hela tiden och nu har jag fått sår i halsmandlarna och det svider LIKE HELL!

Men när vi åt iaf tittade vi på några avsnitt av Fringe och så kommer dånet nerifrån.

Marcus ringde till hyresvärden och han är beredd på att göra en VRÄKNING! :D

Fyyyyfaaan vad skönt! ÄNTLIGEN!! :D :D

Så det var faktiskt höjdpunkten för denna dag och det ska bli ett rent nöje att vinka idioiterna hejdå! >:) *flinar elakt*

Av Madeleine - 17 december 2012 12:51

Pratade ju med vårdcentralen förut och dom ska skicka en kallelse så jag får komma dit och ta prover och så. Kvinnan jag pratade med var jättetrevlig och hon tyckte tom synd om mig. Berättade precis som det var. Att jag inte kan sova på nätterna, det kliar till vansinne, händerna svullnar upp då och då.. Men det var skönt att hon tog på allvar och dte verkar som att jag kommer att få hjälp.


Av Madeleine - 17 december 2012 12:42

 

Precis  sett på Step Up 4 Revolution med Alex.

Fyyyy faaaan vilken bra film! När dom dansade fick jag gåshud!

Gillar ni dansfilmer, så se på denna! 100/100 i betyg! :D

 

 

Och så var ju såklart min favorit med - Moose!

Damn, vad jag diggar hans dansstil!!

He Is The God!! :D

Av Madeleine - 17 december 2012 09:04

Nu har man en sån här dålig morgon.

Natten var oxå ganska dålig, med klåda och hosta.

Morgonen består av klåda, hosta, illamående & dålig service från service från läkarna. =(


 

Av Madeleine - 17 december 2012 08:50

Ringt hudkliniken i Nässjö och pratade om min allergi. Naturligtvis vill dom ju att vårdcentralen skickar remiss till dom. Lite jobbigt när inte läkarna tar en på en allvar och det känns som att jag kommer leva med detta resten av mitt liv. =(

Har varit på vårdscentralen förut, fick ta lite blodprover och sånt skit. Fick Attarax utskrivet och sen ingenting. När ska dom ta mig på allvar?

Nu väntar jag på att vårdcentralen ska ringa, sen ska jag säga precis allt vad jag har gott igenom med denna klåda/allergi-eller vad fan det nu är.

Se om jag får komma dit idag.. Men det är ju sånt som märks..

Presentation


Välkomna till min blogg! Har haft bloggplatsen förut, tog bort den förra, men nu är man här igen. Här kommer ni se ganska mkt om vad som händer i mitt liv som fru och mamma. Hoppas att ni får det bra på min blogg, ska försöka uppdatera så mkt jag kan!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i min blogg?
 Vardagen
 Filmer
 Serier
 Humor
 Titta på bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards