maddysblogg

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Madeleine - 13 december 2012 23:50

Ligger i sängen och bara lyssnar. För nån timme sen levde grannarna om och väckte Vincent. Vincent är sjuk och vaknar av minsta lilla. Grannarna vet att vi har en son, men det bryr dom sig inte om. Hyresvärden är inte så glad pga att dom lever om. Hoppas att dom blir vräkta snart, jävla respektlösa as.

Dagen i sig har varit ganska bra. Vi var på Luciafirande på Vincents dagis. Han skulle egentligen vara med i tåget, men så fort han fick syn på oss, så ville han istället vara hos oss och titta på. Han var utklädd till pepparkaksgubbe och var jättesöt. :) Vi skulle oxå ha med oss fika, men naturligtvis glömde jag ju pepparkakorna hemma. Men som tur är fick vi av en kompis. :) Nä, nu ska jag sova, så godnatt med er! :)

Av Madeleine - 13 december 2012 15:06

Av Madeleine - 13 december 2012 12:43

Ojdå, inte bloggat på snart ett dygn! Förlåt för det! Ska bättra mig, men jag hade en anledning till att inte blogga igår. Dels var jag så himla trött. Somnade vid tre och vaknade vid fem. Efter jag vakande fick jag sån fruktansvärd huvudvärk, under kvällen gick det över till kraftig migrän. Fasen vad ont i huvudet jag hade! :O

Men idag är det inget sånt, tvärtom, idag är jag pigg och glad. Busat med Vincent typ halva förmiddan och precis nyligen åt vi mat. Blev stekt korv och mos. =)

Vincent sover middag och Marcus kollar på Star Trek. Jag sitter här och uppdaterar. Hade tänkt att kolla bilder som jag ska lägga upp här. Funderar på att fixa en ny kategori med, men har bara inte bestämt mig riktigt än. =)

Presentation


Välkomna till min blogg! Har haft bloggplatsen förut, tog bort den förra, men nu är man här igen. Här kommer ni se ganska mkt om vad som händer i mitt liv som fru och mamma. Hoppas att ni får det bra på min blogg, ska försöka uppdatera så mkt jag kan!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i min blogg?
 Vardagen
 Filmer
 Serier
 Humor
 Titta på bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards