maddysblogg

Alla inlägg den 27 december 2012

Av Madeleine - 27 december 2012 20:40

- Man måste ta skeden i vacker hand.
- You must take the spoon in the beautiful hand.

- Jag tycker om bläckfisk och mesost.
- I think about inkfish and chicken cheese.

- Jag vill gärna ha mer paj.
- I want brain have more broken.

- Har ni revbensspjäll?
- Do you have fox bone ventilation?

- Vill ni har påtår?
- Do you want on toes?

- Slå dig ner och ta för dig av kakorna.
- Hit you down and take for you of the cookies.

- Jag är fullständigt bakfull.
- I'm drunk-constantly back drunk.

- Slå upp ett glas mjölk och ät kroppkakor!
- Beat up a glass of milk and eat body cookies!

- Tack, den här måltiden smakade utsökt!
- Thanks, this here goaltime tasted outsearched!

Av Madeleine - 27 december 2012 20:16


Sån jävla bra låt!

Av Madeleine - 27 december 2012 19:50

Jag har en udda kläddstil. =) Tro mig, den klädstilen jag har ibland kan reta upp folk och det älskar jag! =D


När jag dricker energydrycker, så har dom ingen verkan på mig. Kan dricka 4-5 stycken om dagen! Jag dricker för att det är så underbart gott och INTE för energin!


Är extremt överkänslig mot alla drama-filmer och serier. Ser jag nått sorgligt, så rinner tårarna.
Måste typ möbelera om minst 1 gång i månaden! Tröttnar ganska fort på möbeleringarna vi gör. Varför? Vi har en sån dålig lägenhet, totalt fucked up..


Innan jag föddes var det lite småtjafs om mitt namn. Mamma ville att jag skulle heta Angelika och pappa ville ha Madeleine. Vet inte hur dom bestämde sig för det namnet, vet bara att det blev lite småtjafs.


När jag var 5år, bestämde jag mig att min första dotter ska heta Tindra. Jag längtar som fan tills den dagen kommer, då jag får en liten Tindra. <3


Största önskan jag har är att simma med delfiner. Såna fantastiska djur och det skulle vara en stor upplevelse att simma med dom. Denna önskan har jag haft så länge jag kan minnas. =)


Älskar ju Westlife, men har inte gått på en enda konsert med dom. Skulle gjort det 2003, men min bror och hans inkompetenta kompis smet från en olycka och kvaddade bilden lite halvt. Var mammas bil och hon hade lovat att skjutsa upp mig till Sthlm. Så det kändes ganska taskigt..


Min största rädsla är att förlora min familj. Dom är mitt liv. <3


Jag har haft glasögon! Ja, ni läste rätt! Min låtsas-syrras hund bet sönder mina glasögon en natt. Var typ 13 år sen och jag VÄGRAR ha glasögon på mig idag!

 

 

Av Madeleine - 27 december 2012 16:20

- Mamma, titta en sån fin guldring jag har hittat!
- Men lilla gumman, den måste du lämna till polisen!
- Nej inte alls, för det står "Din för evigt" i den!

Av Madeleine - 27 december 2012 16:12

Ett äldre par satt och firade sitt guldbröllop på samma restaurang som de åt sin bröllopsmiddag för 50 år sedan. Mannen lutar sig över bordet och viskar till sin fru:
- Kommer du ihåg när vi hade sex för första gången för 50 år sedan? Precis bakom denna restaurang och vi älskade mot staketet?
- Det kommer jag mycket väl ihåg!
- Ok, vad bra! Vad säger du om att köra en omgång nu, för ett långt äktenskaps skull?
- Åhh Harry, din fuling, det låter som en bra ide!
En polis sitter vid bordet bredvid det gamla paret och har hört allt de sagt. Han tänker:
- Det här måste jag se, ett äldre par ha sex mot ett staket. Bäst jag håller ett öga på dem så inget händer.
Han följer efter dem när de går ut från restaurangen. Paret haltar fram och stöder sig på varandra när de går runt knuten till baksidan. Efter mycket om och men kommer de fram till staketet. Frun lyfter upp sin kjol och tar av sig sina underkläder och lutar sig mot staketet. Mannen närmar sig frun och plötsligt börjar de jucka frenetiskt mot varandra, den iakttagande polisen har aldrig sett något liknande. Dom hoppar och studsar som ett par i 18-års åldern skulle göra, och de håller på i över 40 minuter! Frun skriker:
- Åhhh, guud!!!
Mannen håller i sig för glatta livet i hennes höfter. Det är den mest atletiska sexakt polismannen sett.
- Otroligt tänker han för sig själv.
Till slut faller både frun och mannen till marken, helt utmattade.
Polisen är överväldigad, han har fått en helt annan syn på hur bra sex ser ut! Efter att ha legat på marken i en halvtimme reser paret vacklande upp och börjar klä på sig igen. Polismannen tänker för sig själv:
- Det där var helt otroligt, han höll på som ett tåg! Jag måste fråga vad hemligheten är!
När paret går förbi polismannen säger denne:
- Det där var något jag aldrig sett förut! Ni hade sex i minst 40 minuter! Hur lyckas ni med det? Ni måste ha ett underbart liv tillsammans, vad är hemligheten?
- Nej du, det är ingen hemlighet! Det är bara det att för 50 år sedan var det satans staketet inte elektriskt!

Av Madeleine - 27 december 2012 16:06

En man och en kvinna hade varit gifta i 30 år. De bestämde sig för att återuppleva sin bröllopsresa och åkte till Florida. De tog in på hotellet där de för 30 år sedan hade spenderat natten. På morgonen vid frukostbordet, tittade kvinnan ömt på sin make och sa:
- Vet du, det bränner lika mycket i bröstvårtorna när jag ser dig idag som för trettio år sedan!
- Inte så konstigt, min älskade, svarade maken. Den ena hänger i teet och den andra ligger i gröten!

Av Madeleine - 27 december 2012 15:38

Tänkte berätta lite hur min jul har varit i år. Förutom att man har varit sjuk och så, så har julen varit bra.  För första gången har det varit lugnt. Ingen alkohol, inget tjafs, inget bråk och massa annat skit. Det har varit så skönt och Vincent fick äntligen oxå ha en lugn och fridfull jul.


Julklapparna var bra. Marcus fick ett helt pack fullt med insektsnycklar och dom fick han av mig. Jag fick en tavla av honom där det står "Remember to say you love me". Jättefin och jag är jättenöjd. Vincent fick tre pussel, en stereo, en cdskiva, leklera och ett jättefint bäddset.

Anders var här hos oss i lördags och då fick Vincent en hundring som vi kunde köpa vad vi ville till honom. Så på juldagen gick vi till Ica och Vincent fick en leksaksmobil, som han håller med hela tiden.


Så julen har varit bra, och det är ju det som är huvudsaken. =) Eller hur?

Av Madeleine - 27 december 2012 15:10

Om du fick välja mellan att dricka 12 ägg gulor eller äta en sked blöt kattmatt, vad hade du valt?


Jag skulle äta kattmaten - GARANTERAT! Ägg-gulor är ju inte det godaste, visserligen är ju inte kattmat det heller, men maten tror jag är godare. =)



Har du någon gång ätit ägg i sängen, och druckit Cola till? :3


Ja, det har jag gjort. Gjorde jag mycket i början av min graviditet. =)

Presentation


Välkomna till min blogg! Har haft bloggplatsen förut, tog bort den förra, men nu är man här igen. Här kommer ni se ganska mkt om vad som händer i mitt liv som fru och mamma. Hoppas att ni får det bra på min blogg, ska försöka uppdatera så mkt jag kan!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i min blogg?
 Vardagen
 Filmer
 Serier
 Humor
 Titta på bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards