maddysblogg

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Madeleine - 7 december 2012 16:11

Hej på er!


Förlåt att detta blir den första uppdateringen, men har inte haft nån ork eller lust att blogga idag faktiskt.


Gick upp kl 8 i morse efter en felfri natt, tack och lov för det!

Klädde på Vincent och sen fick han vällig.

Försökte blogga med mobilen imorse, men gick ju inte. Så jag sket i det.


Jag och Marcus klädde på oss och sen bar det av till dagis.

Väl där träffade vi på F och han gjorde oss sällskap ner till Ica.

Inne på Ica träffade vi på B-M & A, så jag satt och pratade med dom en stund. Jättetrevligt!


Vid tio var vi tvungna att gå till f-kassan. Så vi gick dit och F skulle ändå till arbetförmedlingen. Så vi stannade ju och väntade på honom när vi var klara.

F följde med oss hem och han och Marcus har suttit och spelat Worms på xboxet.


Medan Marcus hämtade Vincent, passade jag på att köra lite Lips, gick dock inte så bra, men det är ju för att jag fortfarande är förkyld.


Nu skulle jag se Jeff Dunham på Netflix, men xboxet förlorade nätuppkopplingen. Det är vädret som gör såhär, asirriterande!

Ska se om det funkar nu, så vi hörs sen!

Presentation


Välkomna till min blogg! Har haft bloggplatsen förut, tog bort den förra, men nu är man här igen. Här kommer ni se ganska mkt om vad som händer i mitt liv som fru och mamma. Hoppas att ni får det bra på min blogg, ska försöka uppdatera så mkt jag kan!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i min blogg?
 Vardagen
 Filmer
 Serier
 Humor
 Titta på bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards