maddysblogg

Direktlänk till inlägg 29 december 2012

Bästa fotoredigeraren?

Av Madeleine - 29 december 2012 18:26

Hej på er mina söta!

Nu är det så att jag söker ett fotoredigeringsprogram, men vet inte vad som är bäst. Har ni några bra tips, så dela gärna med er!

Känner mig GRYMT sugen på att redigera bilder! Så tveka inte! Puss på er så länge!

 
 
Elise

Elise

29 december 2012 21:35

Hej! Jag brukar använda picasa 3 som är ett program man laddar ner från internet till datorn:) Men sen finns det ju såklart sidor på internet som man kan redigera bilder snabbt på tex Pizap.com där man också kan göra collage. Hoppas det hjälpte dig:)
http://lispan.bloggplatsen.se/

http://lispan.bloggplatsen.se

Madeleine

29 december 2012 21:47

Tack så jättemkt! Pizap använder jag ibland. Funkar ju jättebra! :)

 
johanna

johanna

29 december 2012 23:38

Hej! Jag brukar använda picmonkey.com och tycker det är jättebra!
Pussohej ;)<3

http://sooderberg.bloggplatsen.se

Madeleine

30 december 2012 12:13

Jag tyckte om picmonkey förr, men nu har dom ju gjort så att man måste upgradera sig. =/

 
Felicia

Felicia

30 december 2012 00:02

Kolla gärna in min blogg o fråga något på frågestunden:D

http://Www.flummigajag.bloggplatsense

Madeleine

30 december 2012 12:12

Det gör jag gärna! =)

 
Maria

Maria

30 december 2012 10:55

Hej!
Jag använder mig av Elements, lillebror till stora Photoshop när jag redigerar. Ett jättebra program, kostar en slant att köpa men väl värt pengarna.
Sedan finns det ett program som du kan hämta hem på nätet som heter Pixlr-o-matic. Kul och enkelt att använda. Ett annat program som jag inte har testat men som också finns att hämta på nätet är PicMonkey.
Pixlr-o-matic finns även som app till mobilen.
Lycka till & GOTT NYTT ÅR!
Kram Maria

http://airams.bloggplatsen.se

Madeleine

30 december 2012 12:12

Tack så jättemkt för tipsen, ska kolla upp vad som finns! Gott nytt år på dig med! :D

 
Anna

Anna

30 december 2012 11:12

Hejsan!
Jag går en linje för att lära mig att redigera och fota och jag använder mig väldigt mycket utav photoshop! eller ja jag använder bara det!
Innan jag lärde mig photoshop så använde jag en sida som heter Picmonkey som också är bra :)

/ Anna :)

http://annaseverin.bloggplatsen.se

Madeleine

30 december 2012 12:10

Vill använda photoshop, men det krånglar. Vet inte om det är programmet eller datorn som gör det. =/ Lycka till på din linje! =)

 
amanda

amanda

30 december 2012 11:53

www.picmonkey.com

Sen så kan du googla på Gimp och ladda ner det, det är jättebra.
Eller köpa Adobe Lightroom 4, lätt värt pengarna.

http://www.roxyn.bloggagratis.se

Madeleine

30 december 2012 12:08

Testade picmonkey igår, men man var tvungen att upgradera sig, för att kunna använda allt. Gimp ska jag testa. Tack så mkt för tipsen! =)

 
extrapengar

extrapengar

30 december 2012 14:44

Varför inte photoshop. Klart bäst tycker jag. I alla fall om du vill nå proffisionellt resultat.

http://www.extrapengar.me

Madeleine

30 december 2012 15:28

Kan inte få photoshop att fungera. :/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 4 januari 2013 13:33

Förresten, glömt bort det totalt. Besök gärna min andra blogg!   http://mammabloggen.devote.se   Denna blogg har jag haft sen april förra året, tveka INTE att besöka den! Puss! ...

Av Madeleine - 4 januari 2013 13:26

Hej igen bloggen! Blev stekt falukorv med mos till lunch. Hade inte alla grejer hemma till korvstroganoffen. Men det gör inget, för hade ingen stor lust att göra mat. Så jag slängde ihop nått enkelt och nu är man mätt och belåten. =)   Marcus s...

Av Madeleine - 4 januari 2013 12:31

Sitter och dricker cappuccino och funderar på vad jag ska göra för mat. Hade tänkt korvstroganoff, men känner att jag inte har nån stor lust med att fixa ordning det.....

Av Madeleine - 3 januari 2013 20:37

      Loneliness Can Be Good - Sometimes, Just Sometimes...  ...

Av Madeleine - 3 januari 2013 13:45

Hej på er! Frågade ju innan nyår om ni visste nått bra fotoredigeringsprogram. Fick jättebra tips och tack så mkt för dom! =) Nu har jag hittat ett bra program. Och det är Fotoflexer och man redigerar sina bilder online. Testade nyss och ja...

Presentation


Välkomna till min blogg! Har haft bloggplatsen förut, tog bort den förra, men nu är man här igen. Här kommer ni se ganska mkt om vad som händer i mitt liv som fru och mamma. Hoppas att ni får det bra på min blogg, ska försöka uppdatera så mkt jag kan!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i min blogg?
 Vardagen
 Filmer
 Serier
 Humor
 Titta på bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards